Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Τα δύο πρόσωπα του Γιώργου Καπουτζίδη


Μετά το «Παρά πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης δεν έχει παρουσιάσει κάτι άξιο λόγου. Είναι ο ηθοποιός της μίας επιτυχίας;

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Αναμφισβήτητα πρόκειται για έναν άνθρωπο που ευνοήθηκε από τις συγκυρίες της ζωής. Η μεγάλη συνάντηση με τη θεά Τύχη πραγματοποιήθηκε το μακρινό 1987, όταν ο πατέρας του κέρδισε 120 εκατομμύρια δραχμές στο λαχείο. Σήμερα, για πολλούς, ο Γιώργος Καπουτζίδης ακόμη κρατά σφιχτά το κοκαλάκι της νυχτερίδας. Ηταν αρκετά δύο σίριαλ και μία σαρωτική επιτυχία, με τη σειρά «Στο παρά πέντε», για να επιβάλει την παρουσία του εσαεί στην τηλεόραση. Τις τελευταίες σεζόν συμπαρουσιάζει εκπομπή μαγειρικής, ενώ ομολογεί με κάθε ειλικρίνεια ότι προτού δεχτεί την πρόταση δεν ήξερε να φτιάξει ούτε τηγανητές πατάτες. Αν αυτό δεν είναι τύχη, τότε τι είναι;

Η συντροφιά των παιδικών του χρόνων, όταν οι υπόλοιποι έφηβοι έπαιζαν στις αλάνες στις Σέρρες, όπου μεγάλωσε, ήταν η μικρή οθόνη. Αν κάτι δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς, λοιπόν, είναι η αγάπη του για την τηλεόραση. Ετσι, το ήσυχο παιδί με τα γυαλάκια που πέρασε στη Νομική Θεσσαλονίκης δεν πήρε ποτέ το πτυχίο του και άλλαξε τη μοίρα του πηγαίνοντας στη Δραματική Σχολή.

Με αυτή την αφόρητη αγάπη του για την τηλεόραση θα δώσει το πρώτο ραντεβού μαζί της το 2003, με τη σειρά «Σαββατογεννημένες», στην οποία παίζει και υπογράφει το σενάριο. Οι κακές γλώσσες ισχυρίζονται ότι ο Καπουτζίδης, γνωρίζοντας ότι πάσχει υποκριτικά, αποφάσισε να επιβάλει τον εαυτό του ως ηθοποιό με έναν έξυπνο τρόπο: γράφοντας τις σειρές στις οποίες εμφανίζεται και απαιτώντας να έχει έναν σημαντικό ρόλο στη διανομή. Στην περίπτωση των «Σαββατογεννημένων» κάτι τέτοιο αποτελεί κακοήθεια, για την ερμηνεία του στη σειρά «Στο παρά πέντε», από την άλλη, οι γνώμες διίστανται.

Μέτριος, ή κακός υποκριτικά για κάποιους, ο Καπουτζίδης με το «Παρά πέντε» κατάφερε να τρελάνει τα μηχανάκια της AGB. Ο κόσμος της μικρής οθόνης ανακάλυψε τότε το «next best thing» και οι μεσημεριανές εκπομπές τού προσέφεραν γενναιόδωρα τον τίτλο του Αλέκου Σακελλάριου. Η συνέχεια δεν θα είναι απογειωτική. Ο Καπουτζίδης αποφασίζει να συμπαρουσιάσει αθλητική εκπομπή στο ραδιόφωνο, παίζει κάπως συμπαθητικά στο θέατρο και ορμώμενος από την ιδιότητα του σχολιαστή, που αναλαμβάνει στη Eurovision το 2006, αποδεικνύεται άσος των μεταμφιέσεων, τόσο στην παρουσίαση του «The Τwenty», μιας εκπομπής-αναδρομή στην ιστορία του Mega, όσο και στο παιχνίδι «Just the Τwo of Us». Το παιδικό απωθημένο του μασκαρά στις Απόκριες τον καταδιώκει ακόμη...

ΕΝΟΣ ΜΕΤΡΙΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ

Με την αρχή κάθε νέας χρονιάς η συζήτηση για το μεγάλο comeback του Γιώργου Καπουτζίδη μέσα από ένα νέο σίριαλ μοιάζει πλέον γραφική. Είναι σαφές ότι μετά το τέλος της σειράς «Στο παρά πέντε», το 2007, ο συμπαθής σεναριογράφος/ηθοποιός/παρουσιαστής έχει αποφασίσει να σιωπά ως προς το δραματουργικό σκέλος. Αλλωστε ο ίδιος υπήρξε ειλικρινής, όταν, μετά το τέλος του περίφημου «Παρά πέντε», δήλωνε προς πάσα κατεύθυνση ότι πλέον «έχει βάλει τη ζωή πάνω από τη δουλειά».

Ο Καπουτζίδης εκμεταλλεύτηκε, λοιπόν, τη χρυσή κότα που λέγεται «Παρά πέντε» στο έπακρο, μέσα από τα διαφημιστικά που γύρισε, αλλά και τη μεταπήδησή του στον χώρο της παρουσίασης. Επιπλέον, επαναπαυόμενος στις δάφνες του, τελμάτωσε, θωρακισμένος πίσω από την ομάδα του «Παρά πέντε», με τα μέλη της οποίας επανέλαβε άνευρες συνεργασίες και στο θέατρο.

Για πολλούς, ωστόσο, το ερώτημα σήμερα είναι αν τελικά και αυτή καθεαυτή η σειρά άξιζε τόσο πολλή συζήτηση. Τα νηπιακά αστεία των σχεδόν λοβοτομημένων χαρακτήρων που δημιούργησε – για παράδειγμα, «αν το ψάρι φαγκρί βγαίνει και σε φαρόζ» – είναι απορίας άξιον πώς κατάφεραν να επιβληθούν ως μια νέα τηλεοπτική γραφή. Ο δεύτερος κύκλος της σειράς είναι σχεδόν κοινά αποδεκτό ότι έχασε την αθωότητα του πρώτου, ενώ στο τελευταίο επεισόδιο ο Καπουτζίδης αποφάσισε να αποδείξει ότι κατέχει εξίσου καλά και το δράμα, με απογοητευτικά αποτελέσματα, ως νεόκοπος Νίκος Φώσκολος. Η ανταπάντηση, βέβαια, μπροστά σε όλες αυτές τις ενστάσεις είναι ότι το κοινό, ακόμη και στις επαναλήψεις της σειράς, την τιμά με υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Βέβαια, μιλάμε πάντα για το ίδιο κοινό που παρακολουθεί φανατικά και τον «Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή».

Πολλοί ισχυρίζονται ότι με την επιλογή του να μετατραπεί σε «πολυεργαλείο παρουσίασης» ο Γιώργος Καπουτζίδης καίει σιγά σιγά το χαρτί του ως ηθοποιός και σεναριογράφος. Είναι, μάλιστα, ενδεικτικό ότι σε συνέντευξή του έχει δηλώσει πως το μεγάλο απωθημένο του είναι να μεταδώσει αγώνες στίβου. Με τη φόρα που έχει πάρει, δεν είναι διόλου απίθανο να συμβεί ακόμη και αυτό. 
         

Πηγή : tovima.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *